język polski  

Strona 2

Gwarantujemy, że produkty sprzedawane na naszej stronie internetowej, inne niż wyraźnie określone, są w 100% nowe i wolne od wad materiałowych i produkcyjnych. Nasze szczegółowe zasady dotyczące nakazów są następujące:

1. Gwarantujemy nasze produkty przez 1 rok w normalnym, niekomercyjnym użyciu. W ciągu pierwszych dziewięćdziesięciu (90) dni od daty zakupu naprawimy lub wymienimy każdy wadliwy produkt.

2. Po upływie dziewięćdziesięciu (90) dni i do jednego (1) roku od zakupu, pod warunkiem kontroli, naprawimy wadliwy akumulator lub wymienimy go na nowy lub odnowiony. Do zwrotu musi być dołączony numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA), który należy wydać na żądanie i musi zostać wysłany z góry. Rabat za wysyłkę zostanie przedłużony na klienta w przypadku potwierdzenia wady materiałowej lub wykonania.

3. Okres gwarancji wynosi rok od daty zakupu. Element zamienny, jeśli zostanie wysłany, nie uruchamia się ponownie ani w żaden sposób nie przedłuża okresu gwarancji.

4. W przypadku akumulatorów lub produktów związanych z akumulatorami zmniejszenie pojemności ogniw w miarę regularnego użytkowania jest normalne i nie świadczy o usterce. Akumulator, który zachowuje osiemdziesiąt procent (80%) swojej pierwotnej pojemności po dwunastu miesiącach, jest uważany za normalny.

5. W przypadku pakietu baterii lub produktów związanych z baterią gwarancja traci ważność, jeśli pakiet baterii został niewłaściwie naładowany, zainstalowany lub niewłaściwie używany w jakikolwiek sposób, lub jeśli etykieta i / lub etykieta gwarancyjna z kodem kreskowym została usunięta lub naruszona.

6. W stosownych przypadkach do wszystkich wniosków o zwrot gwarancji należy dołączyć dowód zakupu i należy je złożyć za pośrednictwem sprzedawcy lub punktu sprzedaży, w którym pakiet akumulatorów został pierwotnie zakupiony.

7. Jeśli zmienisz zdanie i chcesz zwrócić produkt w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i uzyskać numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA) w ciągu piętnastu (15) dni od zakupu. Zwrot w ciągu trzydziestu (30) dni od zakupu może być do wymiany, kredytu lub zwrotu według naszego uznania. Produkt zwracany w celu zwrotu lub wymiany musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, musi być kompletny i nieuszkodzony. Klient jest odpowiedzialny za koszty wysyłki zwracanych przedmiotów. Dla własnego bezpieczeństwa zalecamy ubezpieczenie przesyłki zwrotnej przed utratą lub uszkodzeniem oraz skorzystanie z usług spedytora, który może dostarczyć dowód dostawy. Naszą zasadą zwrotu jest zwrot ceny zakupu (nie licząc wysyłki i obsługi).

8. Niniejsza gwarancja nie obejmuje urządzeń, takich jak komputery lub aparaty, które są zasilane przez nasze zestawy akumulatorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za niewłaściwe użycie naszych produktów.

Ogólne zasady zamawiania

Otrzymanie od nas potwierdzenia zamówienia nie oznacza naszej akceptacji zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do przyjęcia lub odrzucenia zamówienia w dowolnym momencie po otrzymaniu zamówienia z dowolnego powodu. Jeśli Twoja karta kredytowa została już obciążona za zakup, a twoje zamówienie zostało anulowane, niezwłocznie wydamy kredyt na kwotę obciążającą kartę kredytową użytą w zamówieniu. Niektóre złożone zamówienia muszą uzyskać naszą wstępną akceptację z akceptowalną metodą płatności, ustaloną przez nasz dział rozliczeń. Możemy wymagać dodatkowych weryfikacji lub informacji przed przetwarzaniem i wysyłką jakichkolwiek zamówień.

Ogólne zasady zwrotu

Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom 100% satysfakcji. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z naszych produktów, skontaktuj się z nami natychmiast przez telefon lub e-mail i mieć pod ręką fakturę. Postaramy się jak najlepiej rozwiązać problem. Jeśli zwrócisz nam produkt (y) w ciągu 15 dni, zwrócimy Ci pełną cenę produktu (koszty wysyłki nie zostaną zwrócone, chyba że zostanie udowodnione, że zwrot jest wynikiem naszego błędu). Przed zwrotem produktu wyślij do nas wiadomość e-mail z prośbą o RMA i wypełnij instrukcje, jak wysłać produkt (y) z powrotem do nas. Zobacz „procedury RMA” poniżej. W stosownych przypadkach do wszystkich wniosków o zwrot gwarancji należy dołączyć dowód zakupu i należy je złożyć za pośrednictwem sprzedawcy lub punktu sprzedaży, w którym pakiet akumulatorów został pierwotnie zakupiony. Wszystkie zwroty mają charakter wyłącznie kredytowy i muszą zostać dokonane w ciągu piętnastu (15) dni od daty wystawienia faktury. Zastrzegamy sobie prawo do pobrania dwudziestopięcioprocentowej (25%) opłaty za uzupełnienie zapasów.

Klient jest zobowiązany do zapłaty za przesyłkę zwrotną i dołożenia należytej staranności, aby zabezpieczyć się przed uszkodzeniem podczas transportu, jeśli chcesz zwrócić produkt z jakiegokolwiek powodu.

Aby zwrócić nam zamówienie, postępuj zgodnie z 3 krokami.

Krok 1:
Pobierz formularz RMA poniżej:

Formularz RMA (wymaga Acrobat Reader)

Formularz RMA DOC

Wypełnij formularz i e-mail do nas. Powiadomimy Cię, jeśli zwrot zostanie objęty naszą polityką gwarancji / wymiany w ciągu następnego dnia roboczego. Jeśli zwrot zostanie objęty, numer RMA zostanie wydany i wysłany pocztą elektroniczną.

Krok 2:
Po uzyskaniu numeru RMA wyślij i ubezpiecz swój wadliwy produkt wraz z formularzem RMA zawartym w paczce i kopią oryginalnej faktury z powrotem do centrum wysyłkowego w celu Baterielaptopa.pl USA. Akumulator musi być wysyłany w chronionym opakowaniu, w przeciwnym razie gwarancja nie będzie ważna. Jeśli produkt NIE zostanie wysłany w ciągu 7 dni od otrzymania powiadomienia o zatwierdzeniu RMA, numer RMA nie będzie ważny. Paczka musi być opłacona z góry, wysyłana tylko zwykłą pocztą (klienci z Kanady korzystają z usługi Canada Post, a klienci z USA korzystają z USPS) z numerem RMA wyraźnie zaznaczonym na etykiecie wysyłki.

Krok 3:
Baterielaptopa.pl USA poinformują cię o wynikach po przetestowaniu produktu.

Uwagi „Status RMA”
Po otrzymaniu zwracanego produktu jest on wysyłany do naszego ośrodka testowego w celu ustalenia, czy produkt jest wadliwy. Jeśli faktycznie jest wadliwy, Baterielaptopa.pl USA będą miały opcję wysłania do ciebie jednostki zastępczej. Jeśli bateria nie zostanie uznana za uszkodzoną, będziesz odpowiedzialny za odesłanie działającej baterii do ciebie.



Używamy plików cookie (tzw. ciasteczek) oraz podobnych technologii, aby usprawnić działanie witryny oraz aby analizować ruch w witrynie. Wykorzystujemy te technologie również do celów reklamowych. Klikając „Akceptuj wszystkie ciasteczka” lub „Odrzuć wszystkie ciasteczka”, wyrażasz zgodę na umieszczanie ciasteczek na swoim urządzeniu lub nie wyrażasz na to zgody. Możesz też dostosować wybrane opcje, klikając „Ustawienia ciasteczek”. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej i sprawdzić listę dostępnych ustawień, kliknij tutaj.